reklama

Volič SMER-u

Nechcem už písať o politike, je to kontroverzné, nech zastanem akýkoľvek názor. Chcem opísať osobný zážitok so SYMPATICKÝM voličom SMER-u.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V posledných dňoch sa rozhodovalo, či dôjde k dohode o stavbe (predražených) úsekov diaľníc, alebo nie. Na rozhodnutie úpenlivo čakal aj môj otec.

Tento muž, už 56-ročný otec troch detí, študoval za bývalého režimu na Vojenskej vysokej škole v Brne. Bol niekoľkokrát tlačený ku vstupu do strany, rovnakopočetne trestaný za rôzne „priestupky" proti komunistickej morálke a ideológii a podobne. Zo školy bol napokon vyhodený a potrestaný na tú dobu vysokou pokutou- 20 000 korún československých.

Po tomto zážitku pracoval viac ako 20 rokov v stavebnej firme Váhostav. Celý život ako radový pracovník. Neskôr, už s omnoho kratšími časovými intervalmi, sa vystriedal na podobných pozíciách v rôznych stavebných firmách, čo rozpadom Váhostavu (nielen) vznikli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes, rôznymi zdravotnými problémami sužovaný, ďaleko za zenitom výkonnosti a potenciálu (pre hocijakú pozíciu), hľadá prácu. A jednou z jeho nádejí bolo práve schválenie výstavby dialníc. Nestalo sa, zatiaľ...

Keďže nechcem, aby to vyznelo len ako poľutovaniahodný životopis Jozefa Maka, zreálnim svoj príspevok. Veľa času, ktorý v súčasnej dobe môžeme ešte stráviť spolu, venujeme debate o politike. Niet čo zastierať, otec, logicky, bol vždy mojím vzorom- charakterovým, nedávno ešte aj ideologickým. Tento človek bol veľkú časť svojho života idealistom. Aj keď už dávno zatrpkol, je mi nesmierne sympatické, čo vydržal, aj keď mohol jednoducho poľaviť. Takých ľudí som doteraz veľa nestretol, aj keď ťažko písať o objektivite, keď hovoríme o vlastnom otcovi...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pred dvoma týždňami sme sa bavili o tom, koho ideme voliť vo voľbách. Niečo sa zmenilo. Aj keď stále fungovalo pravidlo, že v diskusii som ho nikdy nepresvedčil, vtedy povedal „volil by som SMER, ale budem voliť, koho chceš..."

Ján Kuciak

Ján Kuciak

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  2x

V škole som dostal doživotie, hlúposť ma obdarila večnosťou. Takže vlastne som obraz. Zoznam autorových rubrík:  Politikaklišé (umenie)reflexie z vnútraPróza z DomčekaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu