reklama

Prijímačky III

Konečné skóre, víťazi a porazení. Úsmevy, slzy a flegmatický pokoj. A môj výsledok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Zobudil som sa okolo pol siedmej ráno. Ako vždy, lenivo, neobratne a pomaly som sa nasúkal do šľapiek. Zašiel som do kúpelne atď... -prosto stereotyp pracujúceho človeka, ktorý má sem-tam pocit, že ani nevie, kde všetky tie dni sú a nevie sa ubrániť pocitu, že všetko je zbytočné.

Pred a po prijímačkách som často dostával otázku "Čo ak ťa neprijmú? Čo budeš robiť?" Najčastejšie, ba snáď vždy som odpovedal "zabijem sa."

Samozrejme, bolo to sarkastické a hlúpe, odpoveď som ani netušil. A tak ma stále častejšie, každý jeden môj pracovný deň napádala myšlienka, že možno tu, pri zbíjačke, lopate, kladive, betóne a klincoch aj stvrdnem. Prirastiem. Zvyknem si. Strašilo ma to...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V ten spomínaný deň, ktorému predchádzalo spomínané ráno, bol upršaný. Asi tretíktrát, okolo 14:30 sme sa narýchlo pred dažďom skryli do nášho Fordu transit a od kamoša som si vypýtal mobil na internet. Dnes mali byť zverejnené výsledky. A aj boli.

Zadal som priezvisko, rodné číslo a na malom displayi mobilu som hľadal kolónku "rozhodnutie komisie". Dočítal som sa "prijatý na základe prijímacieho konania".

Ťažko to opísať, aj ja sám som čakal zimomriavky na rukách, výkriky radosti a tak ďalej. Nestalo sa. Bol som však vnútorne šťastný, spokojný. Cítil som sa sebavedomejší, cieľavedomejši a vyrovnanejší. Mám to v rukách!

Ján Kuciak

Ján Kuciak

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  2x

V škole som dostal doživotie, hlúposť ma obdarila večnosťou. Takže vlastne som obraz. Zoznam autorových rubrík:  Politikaklišé (umenie)reflexie z vnútraPróza z DomčekaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu