reklama

Minúta po minúte

Tak som sedel v škole, s kurzorom na refresh, na prednáške v miestnosti bez okien. Sledoval som ten náraz o eurostenu a čakal som, či vlak pred zrážkou aspoň spomalí. Nespomalil, rozbilo sa všetko. Aj ja...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Na steny som včera hľadel celý deň. Na internáte, v škole, kine i pube. Sú všade. Zvykli sme si na osoh, čo nám prinášajú a aj na komplikácie s nimi spojené. Ale tá nová stena, čo začali stavať, je vážne škaredá a nepáči sa mi.

Komentátori hovoria, že názory na eurowall bežní ľudia buď nemajú, alebo minimálne nemajú vlastný. A ja by som im oponoval, keby som bol múdry. Ale nie som a musím sa veľa, veľa učiť, aby som ich mohol poučovať. Len mi vadí tá stena, lebo keď ju dostavajú, bude ju vidieť aj z môjho okna a vôbec všade. Aj v Tescu určite bude.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som rád, že nie som sám, komu sa nepáči. Názor na umenie je veľmi subjektívna vec a preto ma SaS tešila. Lenže som nechcel, aby Riškovi balónik vážne uletel. Ak sa do nich stále dáva hélium, vraj môžu letieť 12 až 15 hodín, ale nie rok a pol. Preto si dovoľujem niekoho obviniť, že mu ho zobral alebo prepichol! A to musel byť veľmi, veľmi zlý človek. Predsa pri pohľade na radosť tých detských očí by skrotol nejeden lump. Lenže balónika niet. A zostáva tak akurát púšťanie lampiónov za dobrý výsledok predčasných volieb.

Ako sledujem svoje okolie, niektorí by mali s lampiónom poslať tatam k hviezdam aj svoj volebný lístok. Pre istotu. Ja viem, vďaka bohu, že mám iba jeden hlas, lebo mám stále len jeden názor na jednu vec.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vonku pred dverami sa v poslednej dobe pracuje aj v noci. Mám pocit, že už zase počujem miešačku a cinkanie lopát. Len také jemné, tajnostkárske. To idú stavať tú stenu. Z čoho ju stavajú, neviem, to by muselo byť jasno a mesiac v splne. Ale boli si "požičať" cement...

Ján Kuciak

Ján Kuciak

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  2x

V škole som dostal doživotie, hlúposť ma obdarila večnosťou. Takže vlastne som obraz. Zoznam autorových rubrík:  Politikaklišé (umenie)reflexie z vnútraPróza z DomčekaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu